බ්ලොග් එකක් කතා කරයි...

අදමගේ උපන් දිනේ... මාව බලන්න ආපු සියළුම මගේ සයිබර් යාළුවෝ සාදර‍ෙයන් ආදරයෙන් පිලි ගන්නවා...! ආයුබෝවන් කියලා...


මාව බ්ලොග් එකක් විදියට පටන් ගත්තේ මීට අවුරුද්දකට කලින්... කියන්නේ 2010 ජුලි 24 වෙනිදා... ඇඹිලිපිටියේ ටවුන් එකේ තියන ඉන්ටනෙට් කැෆේ එකකින්. නමුත් දැන්නම් මාව අප්ඩේට් කරනවා දවස ගානේ... 

අද මට විශේෂ දවසක් කියන්නේ මගේ පළවෙනි උපන් දිනේ තමයි අද යෙදිලා තියෙන්නේ... ඉතින් මේ දවස්වල  මට අපේ සයිබර් ලොක්කෝ වගෙම ඇමරිකාවේ ජනාධිපතිත් විශ්කරලා තැගි විදිහට කේක් ගොඩාක් එවලා තිබුනා...






බලන්න අර උඩින් දමලා තියෙන්නේ බැරක් ඔබාමා මාමා ඇමරිකාවේ ඉදලාම මට විශ්කරා... මට කේක් එකකුත් එවලා තිබ්බා. එයා එක‍ට ගොඩක් මහන්සි උනාළු. ඔබ‍ාමාගේ වයිෆ් තමයි කිව්වේ, ඇත්තද දන්නේ නැහැ... කෝකටත් ඉතින් බාරගත්තා සාදරයෙන්...

ඇයි අපේ බිල්ලා අංකල් මොනාද ඉතින් අතපය දිගැරලා මට විශ්කරා... සල්ලි සල්ලි කියලා බලලා නැහැ... වින්ඩෝස් 8 ඔපරේටින් සිස්ටම් එකෙන්ම හදපු කේක් එකක් මට එවලා තියනවා... මට කිව්වට ඕවා මට කන්නයැ, ඔයාලට තමයි...

අපේ ඉතින් ඕපා දුප කාරයා හැමදේම හොයනවා නේ... ට්විටර් බාප්පා ලොකු කේක් එකක් උදෙන්ම ගෙනත් දිලා ගියා....



තව ඉතින් අපේ ෆේස්බුක් ලොක්කා ඊටත් එහායින් මට සුභ පැතුම් වැස්සයි... ඔන්න එවපු කේක් මට කන්නයැ ඔච්චර කැමති කට්ටිය හිතේ හැටියට කන්නකො. හැබැයි පොරකන්නැතිව කන්න ඕනා...


අපේ මහා රජානන් ඉතින් කවදත් අපිට සුභ පතනවා නේ... අපේ මහින්ද රාජපක්ෂ තුමා ලංකාව වගේ කේක් එකක් ගෙදරටම එවලා තිබ්බා.. හැබැයි ඒකනම්, දෙන්න විදියක් නැහැ ඕක‍්කොම ඉවරයි. ඔය දැම්මේ පොටෝ එකක් විතරයි.. පොඩ්ඩක් බලලා කෙල ගිලින්න එපා හොදේ...



තව අපේ බ්ලොග් අයියලාගෙන් එහෙම ලැබුනු කේක් ඔය පහලින් තියලා ඇති පරෙස්සමට අරන් කන්න... අයියෝ ලැජ්ජා වෙන්ඩෙපා අයියෝ අරන් කන්ඩ... ඕවා නිකන් දෙන කේක්නේ.. කවද්ද අපිට ඔයා නරපතියන්ගෙන් කේක් කන්න වෙන්නේ.. ඒ කිව්වේ මාක්ෂුකර්බරග්, බිල්ගේට්ස්ගෙන් තියා බැරක් ඔබාමාගෙන්වත්, කේක් තියා සිනිබෝලයක්වත් ඔයාලා කාලා තියනවද? නෑ නේ.. ඒක නිසා අදවිතරයි කන්ඩ කන්ඩ..... ල‍ැජ්ජවෙන්ඩෙපා කන්ඩ.... අදවිතර..යි....

 Last Night Birthday Party Dance Show 




Comments

  1. Shan Kulathunga
    https://www.facebook.com/shanm​onaragala

    විසින් කොතරම් spam එක කොමෙන්ට් එකක් වත් නැති නිසා ඔන්න මම එකක් දැම්මා!
    පව්නෙ

    ReplyDelete
  2. ELAzzz marai ahh GR8t work!! :)
    www.facebook.com/udayafern gan!!

    ReplyDelete

Post a Comment

ලියන්න ඔෙබ් අදහස්..... නිදහසේ...

Popular posts from this blog

දොන් යී (Dong Yi) Korean Drama පිලිබද විස්තරයක්

ඔපෙරා-12-නවාංග-කිහිපයක්-සමග-නිකුත්වේ

සංයුක්ත තැටිය නොහොත් "සී.ඩී"